Аутсорсинг бізнес процесів
Аутсорсинг - це передача певних бізнес-процесів на обслуговування компанії-провайдеру, який несе відповідальність за результат даного бізнес процесу та самостійно його організовує.
Основна мета використання аутсорсингу - можливість сконцентруватися на розвитку основного бізнесу компанії, забезпечивши за рахунок провайдера професійну та безперебійну роботу всіх непрофільних функцій

Компанія NGC здійснює аутсорсинг наступних бізнес-процесів:
- • Аутсорсинг адміністративних функцій (ресепшн, мейл-руми)
- • Аутсорсинг функцій роботи з замовниками (колл-центри)
- • Аутсорсинг розрахунку заробітної плати (Payroll) і кадрового адміністрування
- • Аутсорсинг функцій бухгалтерії
- • Аутсорсинг мерчендайзингу і промо-акцій
- • Ауторсінг IT-процесів
- • Аутсорсинг деяких виробничих і логістичних операцій
- • Аутсорсинг процесів рекрутменту (Rеcruitment Process Outsourcing, RPO)
Переваги використання аутсорсингу:
- • Можливість зосередитися на основних завданнях бізнесу, передавши другорядні функції в управління професійним провайдерам
- • Максимально швидко покривається дефіцит внутрішнього персоналу за рахунок використання аутсорсингу
- • Прозорий і передбачуваний контроль за витратами
- • Штатна чисельність персоналу не збільшується за рахунок залучених на аутсорсинг співробітників
- • Немає ризиків сезонних коливань чисельності
- • Немає ризиків, пов'язаних зі звільненням співробітників, ці ризики лягають на агентство-провайдера.
За додатковою домовленістю можливе також відкриття представництва NGC на території компанії клієнта (on-site), що дозволяє оптимізувати всі процеси взаємодії з Замовником і управління персоналом, який виконує функцію, виведену на аутсорсинг, знижує плинність персоналу і підвищує якість надаваних послуг